FAQ - Pytania i odpowiedzi
W trosce o zadowolenie Klientów, przygotowaliśmy kilka porad, co zrobić gdy…?
Gdy przesyłka, którą otrzymałam jest niekompletna lub zawiera nie taki towar, jaki zamawiałam.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i prosimy – nie reaguj impulsywnie i pochopnie. Rozumiemy Twoje zdenerwowanie, ale jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą przydarzyć się pomyłki oraz przeoczenia.
W takiej sytuacji skontaktuj się z nami – napisz maila na adres sklep@haltankowo.sstore.pl lub wiadomość prywatną na naszym fan page www.fb.com/haltankowo.sstore. Sprawdzimy. Brakujący produkt doślemy (oczywiście na nasz koszt), a jeśli otrzymałaś inny przedmiot niż zamawiany - odeślij go do nas z pisemną informacją, a po otrzymaniu przesyłki wyślemy prawidłowy przedmiot (na nasz koszt).
Jeżeli zamówiony produkt, po jego odebraniu, okaże się uszkodzony mechanicznie.
Należy sporządzić Protokół Szkody w obecności kuriera/listonosza i obowiązkowo uwzględnić w nim uszkodzenie opakowania zewnętrznego. Jeden egzemplarz protokołu należy zachować dla siebie, gdyż będzie on niezbędny do uznania zgłoszonej z tytułu uszkodzeń reklamacji. Uszkodzony towar (wraz z protokołem) należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas w wiadomości email: sklep@haltankowo.sstore.pl.
UWAGA! Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
Chcę zwrócić zakupiony towar.
Na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego masz prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania produktu na nasz adres. Masz prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Odsyłając towar do sprzedawcy należy załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży. Towar powinien być kompletnyi pozbawiony śladów użytkowania.
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru, zwrócimy dokonane płatności, w tym koszt dostarczenia produktu (ale jeśli wybrałaś inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez nas, zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego nie zwrócimy różnicy).
UWAGA – nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Dla ułatwienia przygotowaliśmy Formularz zwrotu/reklamacji.
Chcę zareklamować przedmiot.
Reklamacje możesz składać pisemnie na adres: ul. Moniuszki 9i/2 14-500 Braniewo lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@haltankowo.sstore.pl.
W opisie reklamacji podaj informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, swoje żądania oraz dane kontaktowe. Ustosunkujemy się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres Sklepu.
Dla ułatwienia przygotowaliśmy Formularz zwrotu/reklamacji.
Nie znalazłam na stronie sklepu Formularza zwrotu/reklamacji.
Formularz do pobrania znajduje się w treści Regulaminu sklepu.
Zamieszczamy go również poniżej jako PDF i PNG.
Wszelkie pytania proszę kierować na adres email: sklep@haltankowo.sstore.pl
lub www.fb.com/haltankowo.sstore.
Pełny regulamin dostępny jest na stronie Sklepu: www.haltankowo.sstore.pl